telefon: 33 860 23 14 / mail: tenit@tenit.com.pl

Promocja w sieci

Pozycjonowanie wyrosło współcześnie na jedną z najskuteczniejszych technik promocji witryn www, w skrajnie konkurencyjnym środowisku sieci. Stale powiększa się ilość przedsiębiorców którzy zastanawiają się nad tym: w jaki sposób wyszukiwarka Google patrzy na ich firmową stronę, które miejsce zajmuje w rankingu, czy łatwo ją odnaleźć za pomocą najczęściej wpisywanych słów kluczowych?

Każdy odwiedzający, to potencjalny klient...

Każdy stracony odwiedzający to kolejna osoba, która przeoczy ofertę...

O co tak naprawdę „chodzi” w pozycjonowaniu?

W pozycjonowaniu „chodzi” o wysoką, a tak naprawdę - o jak najwyższą widoczność witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Wysoka pozycja gwarantuje jej częstą oglądalność i regularne odwiedziny internautów zainteresowanych zakupem, skorzystaniem z usług czy umówieniem się na wizytę.

Niestety, pierwsza strona wyników wyszukiwania Google - nie jest dostępna dla wszystkich. Miejsce jest mocno okrojone, liczy raptem dziesięć pozycji, a to przede wszystkim one są przeglądane przez internautów i to właśnie z nich – następują wartościowe wejścia.

Prosta zasada mówi nam, że „wygrywa” ten, kto jest wyżej, kto wyprzedza, pozostawia w tyle swą konkurencję...

Pozycjonowanie jest procesem nastawionym na długofalowe i trwałe efekty czym zasadniczo różni się od jednorazowej emisji ogłoszeń reklamowych, czy innych doraźnych działań, które niejednokrotnie spotykają się z całkowitą obojętnością odbiorców.

Jakie działania składają się na pozycjonowanie?

Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarce składa się z szeregu elementów, takich jak między innymi:

  • analiza witryny i konkurencyjnych serwisów,
  • uruchomienie statystyk stron internetowych,
  • dobór trafnych słów kluczowych,
  • optymalizacja witryny www,
  • opracowanie wartościowej zawartości strony,
  • link-building,
  • monitorowanie efektów i bieżące raportowanie.

Zapytaj nas o szczegóły, korzystając z formularza kontaktowego.